Västermalms Trafikskola AB

STR Skola

OVERVIEW

The web page vastermalmstrafikskola.se currently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have analyzed twenty pages inside the domain vastermalmstrafikskola.se and found three websites interfacing with vastermalmstrafikskola.se. There is one public media accounts acquired by this website.

VASTERMALMSTRAFIKSKOLA.SE TRAFFIC

The web page vastermalmstrafikskola.se has seen diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for vastermalmstrafikskola.se

Traffic ranking (by month) for vastermalmstrafikskola.se

Traffic ranking by day of the week for vastermalmstrafikskola.se

Bromma MC skola

Hela utbildningen på ett ställe! Välkommen till Bromma MC skola i Stockholm. Hos oss kan du göra hela din MC utbildning. Vi utbildar både för risk 1 and risk 2. Vi tar ej någon anmälningsavgift av våra elever! Våra körlektioner är 70 min långa, vill du jämföra priser med andra skolor tänk på att det är minutpriset man jämför. Om du ska ta körkort! Vill du lämna ett omdömme om oss eller läsa omdömmen från andra elever? .

WHAT DOES VASTERMALMSTRAFIKSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vastermalmstrafikskola.se Mobile Screenshot of vastermalmstrafikskola.se Tablet Screenshot of vastermalmstrafikskola.se

VASTERMALMSTRAFIKSKOLA.SE SERVER

Our crawlers observed that a lone page on vastermalmstrafikskola.se took five hundred and fifty-seven milliseconds to load. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider vastermalmstrafikskola.se not secure.
62.109.50.61

We caught that this domain is employing the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

Västermalms Trafikskola AB

STR Skola

PARSED CONTENT

The web page vastermalmstrafikskola.se states the following, "Västermalms trafikskola - Körskolan på Kungsholmen! Välkommen till Västermalms Trafikskola." I saw that the webpage also said " Vi tar EJ någon anmälningsavgift av dig när du skriver in dig hos oss." They also said " Våra körlektioner är 70 min långa, vill du jämföra priser med andra trafikskolor är det minutpriset som man jämför. När receptionen är stängd når du oss enklast via mail, vi svarar så fort som möjligt. Våra kurser bokar du enkelt via vår e handel. Vill du ta MC kort? Vill du lämna ett omdömme om oss eller läsa omdömmen från andra elever?." The meta header had körkort as the first optimized keyword. This keyword is followed by skola which isn't as urgent as körkort.

ANALYZE SUBSEQUENT DOMAINS

Välkommen till min sida

Idag är det bara jag å Ewelina å hundarna hemma. Vi har softar dag å vilar mest. Grabbarna for till garaget imorse. Idag tänker jag på en vän som jag försummade under en period, som flyttat nånstans å bytt nummer så nu får ingen tag i henne! Hon är saknad iaf.

FamiljenHedörnNykvist -

Förrätt hade mamma gjort paj med avokadokräm o kräftstjärtar. Till Varmrätt var det Lax på saltbädd o potatis. På Lördag for vi hemöver för att se på hockeyn på tvn sedan blev det bara myskväll. Nu ska jag fika för nu kurrar magen.

Jenny1986s Weblog Mitt liv som mig själv!

Ja, ikväll blev det en väldigt lugn kväll. Jag är hemma själv, vilket jag ju ibland kan tycka är himla skönt. Men just nu är jag mest trött och lite uttråkad. Jobbade extra i morse så jag fick gå upp ganska tidigt, därför jag är så trött nu. Som sagt, jag är bara lite uttråkad. Sen så har jag även börjat .

lillconnys -

Idag har det varit en ganska stressig dag. Först up 6 och gå till jobbet för att jobba till två. Sen blev det en tur med bilen. För att möta en vän för att handla till midag som blev pankakor riktigt gott vart det. Sen blev det lite film mys och lite pyssel. Nä det är allt för nu ska vara lite social innan man ska hem. Ska vi se om jag kan k.

LillVickis - Du är unik. Jämför dig inte.

Har egentligen ingenting att skriva om som vanligt så jag tänkte bara titta in och skriva att jag fortfarande lever.